Zalando startuje w Czechach i Irlandii. „Pierwsza ekspansja od 2013 roku”
Modowa platforma sprzedażowa Zalando zapowiedziała rozpoczęcie działalności w Irlandii i Czechach. To pierwsze wejście sprzedawcy na nowe rynki od 2013 r., które ma przynieść ponad 15 mln dodatkowych klientów. - Działamy w wypracowanym stylu Zalando: startujemy, uczymy się, powtarzamy i skalujemy - wyjaśnia Rubin Ritter, członek zarządu Zalando.
Zalando działa obecnie na 15 europejskich rynkach, oferta platformy jest dostępna także dla użytkowników w Polsce. W I kwartale br. Zalando zanotowało wzrost przychodów o 22 procent, a liczba aktywnych klientów sklepu zwiększyła się do prawie 24 milionów.
Teraz Zalando zapowiedziało w komunikacie, że jeszcze tego lata rozpocznie działalność w Czechach i Irlandii. Czechy to pierwszy po Polsce rynek w Europie Wschodniej, na którym pojawi się sprzedawca.
Rozszerzenie działalności firmy o Czechy i Irlandię jest jej pierwszą ekspansją od 2013 r. Dzięki dwóm nowym rynkom Zalando ma powiększyć swój lokalny zasięg, wychodząc z ofertą do 15,4 mln dodatkowych klientów.
Zalando zapowiada, że po starcie w Czechach i Irlandii będzie oferować klientom na przeważającym obszarze Europy ponad 2 tys. lokalnych i globalnych marek, w tym marki własne oraz z górą 250 tys. produktów.
- Cieszymy się, że Zalando będzie dostępne dla nowych klientów i wierzymy, że nasz nieograniczony asortyment, spersonalizowane zakupy i duża wygoda zostaną dobrze przyjęte przez klientów z Irlandii i Czech. Do naszej ekspansji podchodzimy rozważnie, wykorzystując wiedzę z naszych obecnych rynków europejskich. I działamy w wypracowanym stylu Zalando: startujemy, uczymy się, powtarzamy i skalujemy - podkreśla Rubin Ritter, członek zarządu Zalando.
Oprócz sprzedaży artykułów Zalando prowadzi także program partnerski dla marek, który w maju br. został rozszerzony na Polskę. Pierwszym partnerem w polskim programie jest marka Jan Vanderstorm.
Dołącz do dyskusji: Zalando startuje w Czechach i Irlandii. „Pierwsza ekspansja od 2013 roku”