SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy

Ruszyła kampania aplikacji Żabka Jush pod hasłem „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy”. To kontynuacja zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”.

Żabka Jush kontynuuje działania podjęte w zeszłym roku, w ramach których podkreśla, że warto zająć się swoimi pasjami i spędzić czas na tym, co naprawdę lubimy.

W kampanii „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” pokazano sytuacje, w których skorzystanie z ekspresowych zakupów online może być najlepszym rozwiązaniem.

Akcji towarzyszą między innymi trzy spoty promocyjne, które zobaczymy w internecie, w tym również w mediach społecznościowych, a także na ekranach digitalowych w wybranych miastach.

- Myślę, że każdy z naszych użytkowników był kiedyś w sytuacji, kiedy wyjście do sklepu było utrudnione z różnych życiowych względów, a zakupy były potrzebne tu i teraz. W takich chwilach wyciągamy do nich pomocną dłoń. W Żabce Jush zrealizują różne potrzeby zakupowe, o czym opowiadamy w naszych spotach – mówi Kamil Bąkowski, marketing & eCommerce director w Żabce Jush.

Filmom promocyjnym towarzyszą również działania w przestrzeni miejskiej realizowane w Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Trójmieście. Kreację pokazywane są na ekranach LED i digital citylightach zlokalizowanych przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych, a także w metrze.

Ponadto reklamę aplikacji będzie można zobaczyć w TVN, w ramach kampanii emitowanej w modelu addressable tv.Ponadto kampania będzie wspierana spotami radiowymi w lokalnych rozgłośniach.
 

 

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL,  zakupem mediów zajęła się agencja Zenith, a produkcją Best Regards Production. Za reżyserię wszystkich trzech promocyjnych spotów i wykonanie zdjęć do działań OOH odpowiada Zuza Krajewska.

Aplikacja Żabka Jush działa w siedmiu miastach w Polsce. Usługa debiutowała w 2021 roku w Warszawie, a od tego czasu rozszerzyła zasięg swojej działalności o Gdańsk, Sopot, Katowice, Kraków, Poznań i Piaseczno.

Dołącz do dyskusji: Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Autor
Nigdy nie zrozumiem idei tego typu usług gdyż działają one tam gdzie są najmniej potrzebne czyli w miastach gdzie sklepy są na każdym rogu i zrobienie zakupów nie stanowi problemu. Tymczasem na obszarach podmiejskich gdzie faktycznie brakuje sklepów i to miałoby sens okazuje się, że usługa nie jest dostępna.
odpowiedź
User
hmm
Nigdy nie zrozumiem idei tego typu usług gdyż działają one tam gdzie są najmniej potrzebne czyli w miastach gdzie sklepy są na każdym rogu i zrobienie zakupów nie stanowi problemu. Tymczasem na obszarach podmiejskich gdzie faktycznie brakuje sklepów i to miałoby sens okazuje się, że usługa nie jest dostępna.


być może ma tu znaczenie liczba potencjalnych klientów, których w miastach jest więcej nić na obszarach podmiejskich.
odpowiedź