Z reklam na kaskach zespoły NHL zarobią 15 mln dolarów
Na około 15 milionów dolarów kanadyjska stacja TSN szacuje wartość reklam, które w nadchodzącym sezonie ligi NHL będą mogły być umieszczane na kaskach hokeistów.
Pilotażowy program, który ma zostać wkrótce zatwierdzony, ma zrekompensować klubom utratę zysków ze sprzedaży biletów w czasie pandemii.
Na kaskach ma być dopuszczona reklama jednego sponsora. Według TSN, najlepsze kluby zarobią na tym około miliona dolarów, słabsze odpowiednio mniej.
Nowy sezon NHL rozpocznie się 13 stycznia, a każda z drużyn w fazie zasadniczej rozegra 56 meczów. Sezon zostanie więc znacznie skrócony. Tradycyjnie w fazie zasadniczej zespoły rozgrywały po 82 mecze.
Poprzedni sezon zakończył się pod koniec września. Hokeiści Tampa Bay Lightning po raz drugi zdobyli Puchar Stanleya, pokonując w finale play off Dallas Stars 4-2. Rozgrywki 2019/2020 zostały zatrzymane 12 marca, a zespoły wróciły do gry 1 sierpnia – w „bańkach” w dwóch kanadyjskich miastach: Toronto i Edmonton.
The NHL hopes to raise $15M selling ads on helmets this season.
— Rick Westhead (@rwesthead) December 21, 2020
Rich clubs like Tor/Mtl targeting $1M deals; small-market teams far less.
NHL exec told me teams don’t consider this "new-found money” bc helmet ads will be given to some sponsors as "make goods” for empty buildings.
Dołącz do dyskusji: Z reklam na kaskach zespoły NHL zarobią 15 mln dolarów