„Ż do kwadratu” w internetowej kampanii piwa Żywiec
Ruszyła internetowa akcja promocyjna piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Ż do kwadratu”, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z nagrodami. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather, Gong, Roots PR i MediaVest.
„Ż do kwadratu” to połączona z konkursem z nagrodami interaktywna strona internetowa zdokwadratu.pl. Wchodząc na nią internauta zobaczy film złożony z różnych scenek z życia, a klikając w przycisk „Ż do kwadratu” może potęgować rozwój scen na ekranie. Scenek jest 28, w tym 6 ujęć, które prowadzą do konkursu. Uczestnik może wybrać, czy chce żyć jak krytyk kulinarny, król, komentator sportowy, prezenter TV, gwiazda rocka czy aktor. Po wybraniu stylu życia dostaje zadanie, w którym musi wcielić się w dany zawód i w kreatywny sposób zaprezentować swoje umiejętności z nim związane.
Zwycięzcy konkursu Żywca będą mogli wcielić się w konkursowe postacie w prawdziwym życiu. Każde z 6 zadań ma adekwatną nagrodę - ich zdobywcy będą mogli np. poprowadzić serwis pogodowy, jako aktor zagrać w teatrze, czy poczuć się jak król i zamieszkać w zamku. Dodatkowo zdobędą po 3 tys. zł.
Aktywacja „Ż do kwadratu” jest rozwinięciem komunikacji „Chce się Ż”, która ruszyła pod koniec ub.r.
Jej koncept został opracowany i przygotowany przez agencję Ogilvy & Mather, a wdrożony i wyprodukowany z agencją Gong. Za działania PR dla marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: „Ż do kwadratu” w internetowej kampanii piwa Żywiec