Z ClickAd i HBO do Media Contacts
Zespół agencji mediów interaktywnych Media Contacts powiększył się w grudniu o dwie nowe osoby.
Do agencji dołączyli Paweł Skórczyński oraz Marta Suchenek.
Paweł Skórczyński objął stanowisko media managera. Wcześniej pracował w Departamencie Reklamy Internetowej AMS S.A. a ostatnio w brokerze reklamy internetowej ClickAd, gdzie odpowiadał za kontakty z kluczowymi klientami m.in. ZenithMedia i Optimedia (obecnie ZOG). Zajmował się planowaniem kampanii internetowych m.in. dla takich klientów jak: TOYOTA, Bank Millennium S.A., jobpilot, Grupa Żywiec (marki Żywiec i Heineken), L'Oreal, Vichy, HP, British Airways, PEKAO S.A.
Marta Suchenek objęła stanowisko on-line media executive. Wcześniej pracowała w HBO Polska.
Dołącz do dyskusji: Z ClickAd i HBO do Media Contacts