SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z ClickAd i HBO do Media Contacts

Zespół agencji mediów interaktywnych Media Contacts powiększył się w grudniu o dwie nowe osoby.

Do agencji dołączyli  Paweł Skórczyński oraz Marta Suchenek.

Paweł Skórczyński objął stanowisko media managera.  Wcześniej pracował w Departamencie Reklamy Internetowej AMS S.A. a ostatnio w brokerze reklamy internetowej ClickAd, gdzie odpowiadał za kontakty z kluczowymi klientami m.in. ZenithMedia i  Optimedia (obecnie ZOG). Zajmował się planowaniem kampanii internetowych m.in. dla takich klientów jak: TOYOTA, Bank Millennium S.A., jobpilot, Grupa Żywiec (marki Żywiec i  Heineken), L'Oreal, Vichy, HP, British Airways, PEKAO S.A.

Marta Suchenek objęła stanowisko on-line media executive. Wcześniej pracowała w HBO Polska.

Dołącz do dyskusji: Z ClickAd i HBO do Media Contacts

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jeffricritersroom https://apple.com 9235616
jeffricritersroom https://apple.com
odpowiedź
User
bernaldinobest https://wikipedia.org 5333131
bernaldinobest https://wikipedia.org
odpowiedź
User
bernaldinobest https://wikipedia.org 5052188
bernaldinobest https://wikipedia.org
odpowiedź