SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Yoof poszerza szeregi

Marcin Kurczak objął stanowisko Research Executive w agencji marketingu młodzieżowego Yoof.

Kurczak współtworzył Raport Web 2.0 – pierwsze badanie grupy młodych użytkowników Internetu pod wględem ich preferencji, przyzwyczajeń i sposobu korzystania z zasobów sieci. Na nowym stanowisku  odpowiedzialny jest za porządkowanie wiedzy agencji. W tym celu współpracuje z wyspecjalizowaną firmą informatyczną przy tworzeniu autorskiego narzędzia: Bazy Wiedzy Yoof. Ponadto odpowiada za kontakty z instytutami badawczymi i unikalnym panelem współpracowników agencji – plemieniem Yoof. To grupa młodych, aktywnych ludzi, którzy opiniują marki pod względem ich atrakcyjności dla młodzieży.

Marcin Kurczak trafił do grupy Mothership dzięki konkursowi Rady Młodych Przedsiębiorców: Program Kariera – Yoof jest jedną z wyspecjalizowanych agencji w grupie marketingowej. Wcześniej pracował w domu mediowym Starcom. Jest również laureatem konkursu Grasz o Staż oraz Tequila/dla najlepszych.

Dołącz do dyskusji: Yoof poszerza szeregi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl