SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrost nakładów na reklamy w kinach

W ubiegłym roku wydatki na reklamy w kinach w USA zwiększyły się o18,5 procenta i wyniosły 539,9 miliona dolarów.

Z najnowszych danych przedstawionych przez organizację CinemaAdvertising Council (CAC) wynika, że tempo tego wzrostu było wzeszłym roku szybsze niż w latach 2005 i 2006, kiedy wydatkizwiększały się na poziomie około 15 procent - informuje serwisMediaweek.

92 procent (494,6 miliona dolarów) tegorocznych nakładów zostałoprzeznaczonych na reklamy na ekranach, a pozostałe 8 procent (45,3miliona dolarów) na inne promocje w budynkach kin.

Pełniący funkcją prezydenta CAC Stu Ballatt prognozuje, żedwucyfrowy wzrost wydatków na reklamy w kinach będzie kontynuowany"co najmniej przez kilka najbliższych lat".

źródło: Mediaweek

Dołącz do dyskusji: Wzrost nakładów na reklamy w kinach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl