SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyborowa Worldwide Tour 2010 na butelkach i w klubach

Ruszył Worldwide Tour 2010 – cykl imprez klubowych promujących Wyborową. Wspierają go okolicznościowe grafiki na butelkach tej wódki.

W ramach cyklu Wyborowa Worldwide Tour 2010 zaplanowano cztery imprezy w dwóch polskich kurortach nadmorskich. Poszczególne eventy nawiązują do klimatu rozrywkowego Rio de Janeiro, Tokio, Londynu i Meksyku. W ramach imprez odbywają się m.in. pokazy barmańskie i taneczne. Pierwsza z nich miała miejsce się 17 lipca w Chałupach, a kolejne odbędą się 24 lipca i 7 sierpnia w Łebie oraz 31 lipca w Chałupach. Organizacją tych eventów zajmuje się agencja Backstage.

Cyklowi Wyborowa Worldwide Tour 2010 – mającemu na celu promocję Wyborowej – towarzyszy okolicznościowa edycja tej wódki. Na szkle wybranych butelek umieszczono motywy graficzne nawiązujące do Rio de Janeiro, Londynu lub Tokio oraz zachęcające do wzięcia udziału w imprezach organizowanych w ramach tej akcji. Grafiki zaprojektowała agencja Change Connections.

Dołącz do dyskusji: Wyborowa Worldwide Tour 2010 na butelkach i w klubach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl