SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie pisma męskie straciły w 2012 roku, liderem „Men’s Health”

W 2012 roku wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „CKM”. Najmniej zmniejszył się wynik „Playboya”. Na pozycji lidera uplasował się „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w 2012 roku wyniosła 58 985 egz. i względem 2011 roku była niższa o 4,10 proc.

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu wynoszący 2,25 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 47 869 egz.

Natomiast na ostatnie miejsce podium z drugiej lokaty spadł miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,66 proc. do 45 016 egz.

Średni wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał o 15,60 proc. i ostatecznie wyniósł on 40 292 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął„Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 30 294 egz., po spadku o 12,56 proc.

Natomiast średni wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) spadł o 35,99 proc. do poziomu 9 688 egz.

Wirtualnemedia.pl rok
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 58985 61509
Playboy 47869 48972
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 45016 58204
Logo 40292 47739
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 30294 34646
Sukces 9688 15136


W grudniu 2012 roku także pozycję lidera zajął miesięcznik „Men's Health” (59 176 egz.; spadek o 1,80 proc. względem grudnia 2011 roku). Drugie miejsce w tym ujęciu należało do „CKM” (53 101 egz.; spadek o 25,09 proc. - największy w zestawieniu), a trzecie - do „Playboya” (49 905 egz.; jedyny wzrost w rankingu wynoszący 11,78 proc.).

Wirtualnemedia.pl grudzień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 59176 60259
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 53101 70885
Playboy 49905 44644
Logo 29874 36498
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 28966 28735
Sukces 6155 11468

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie straciły w 2012 roku, liderem „Men’s Health”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olaf
Ciekawe kto się reklamuje w piśmie sprzedającym 6 tys. egzemplarzy? To jest prawdziwy Sukces!
0 0
odpowiedź