Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów straciły, najwięcej „Logo”
W kwietniu br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do kwietnia ub.r. Najwięcej stracił „Logo”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Men's Health" (Motor-Presse Polska) wyniosła w kwietniu br. 58 093 egz. Tytuł ten względem analogicznego miesiąca ub.r. stracił 6,40 proc.
Na pozycji drugiej znalazł się „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała o 11,18 proc. do 54 813 egz. Ostatnie miejsce na podium należało do miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska), który awansował z pozycji czwartej. Zanotował on spadek o 7,30 proc. do 42 488 egz.
W zestawieniu najwięcej, bo aż 12,56 proc., stracił plasujący się na ostatnim miejscu miesięcznik “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 40 588 egz. a tytuł zajmował trzecią lokatę. Ostatnio, aby zahamować spadek sprzedaży tytułu, wydawca obniżył „Logo” o 3 zł (więcej na ten temat).
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 58093 | 62064 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 54813 | 61713 |
Playboy | 42488 | 45832 |
Logo | 40588 | 46420 |
Forbes. Profit | 30767 | 28264 |
Jednak w kwietniu br. w porównaniu do marca br. wszystkie magazyny lifestylowe zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskał „CKM” - aż 31,50 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | kwiecień | marzec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 58093 | 58089 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 54813 | 41683 |
Playboy | 42488 | 42436 |
Logo | 40588 | 37437 |
Forbes. Profit | 30767 | 39802 |
Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów straciły, najwięcej „Logo”