Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”
W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku wyniosła 334 232 egz. Była ona o 4,49 proc. mniejsza niż w 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 190 003 egz., po spadku o 2,55 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 456 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 9,22 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w ub.r. wynoszącym 128 999 egz. Wynik tego magazynu w skali roku zmniejszył się o 14,10 proc. - najbardziej w zestawieniu.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w 2015 roku na poziomie 48 610 egz. Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 13,88 proc.
Wirtualnemedia.pl | rok | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 494 392 | 334 232 | 334 232 | 521 061 | 349 951 | 349 951 |
TV14 | 288 504 | 190 003 | 190 003 | 301 664 | 194 970 | 194 970 |
Tele Max | 237 241 | 150 456 | 150 456 | 257 697 | 165 743 | 165 743 |
Super TV | 223 807 | 128 999 | 128 999 | 249 593 | 150 173 | 150 173 |
Ekran TV | 89 216 | 48 610 | 48 610 | 105 338 | 56 442 | 56 442 |
W grudniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem grudnia 2014 roku zmniejszył się o 4,32 proc. do poziomu 366 624 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (241 523 egz.; wzrost o 3,60 proc. - jedyny w zestawieniu), a trzecie - „Tele Max” (158 049 egz., w dół o 7,45 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Super TV” - było to 15,46 proc. do 141 736 egz.
Wirtualnemedia.pl | grudzień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 512 441 | 366 624 | 366 624 | 557 452 | 383 190 | 383 190 |
TV14 | 350 014 | 241 523 | 241 523 | 314 879 | 233 141 | 233 141 |
Tele Max | 249 972 | 158 049 | 158 049 | 274 956 | 170 772 | 170 772 |
Super TV | 248 432 | 141 736 | 141 736 | 256 539 | 167 651 | 167 651 |
Ekran TV | 90 223 | 55 623 | 55 623 | 103 610 | 63 867 | 63 867 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”