Współpraca marketingowa Quiksilvera i Samsunga
Firmy Samsung i Quiksilver podpisały wyłącznościową umowę
Firmy Samsung i Quiksilver podpisały wyłącznościową umowę określającą firmę Samsung jak jedynego sponsora czterech najważniejszych zawodów organizowanych przez Quiksilver i Roxy w snowboardingu, surfingu i skateboardingu.
Pierwsze zawody z tej serii - Quiksilver Slopestyle Pro 2004 - odbędą się już w dniach 14-17 marca w Les Arcs. Polskę reprezentuje czołówka snowboarderów oraz główne redakcje pism snowboardowych. Logo Samsung głównego sponsora eventu jest eksponowane w komunikacji eventu w tym w reklamie zewnętrznej (Francja), na samej imprezie włączając w to stroje zawodników i snowpark oraz we wszystkich materiałach promocyjnych oraz relacjach telewizyjnych. Dwa wiodące produkty - przenośny odtwarzacz MP3 YEPP oraz telefon SGH-E700 tworzą trzon komunikacji produktowej.
Samsung w ramach umowy będzie wspierał czołowych pro-riderów z temu Quiksilver/Roxy. Wraz z przebiegiem eventów Samsung będzie przygotowywał materiały wykorzystywane przy realizacji DVD, materiałów demo, wygaszaczy ekranu i tapet w telefonach komórkowych. Dodatkowo została stworzona specjalna witryna internetowa Samsung prezentującą szczegóły zawodów - www.samsungfreestyle.com.
"Nawiązanie współpracy z Quiksilver to cześć naszej strategii promowania marki Samsung oraz naszych produktów (odtwarzacze MP3 oraz telefony komórkowe) wśród topowej i gotowej na nowości grupy młodzieży uprawiającej sporty od dawna uznawane za kultowe - snowboard, surfing i skateboarding" - mówi Bartosz P. Herman Telecom & IT Marketing Manager.
Dołącz do dyskusji: Współpraca marketingowa Quiksilvera i Samsunga