Wrześniowe „Logo” w nowej odsłonie. Saramonowicz, Lizut i Samcik felietonistami
W piątek 29 sierpnia br. ukaże się odświeżony numer magazynu „Logo” (Agora). Od wrześniowego wydania czytelnicy będą mogli przeczytać felietony m.in. Andrzeja Saramonowicza, Mikołaja Lizuta i Macieja Samcika.
Zmianie uległa makieta pisma na bardziej nowoczesną, wykorzystującą ujednolicone czcionki. Nową paginę eksponującą logo magazynu oraz elementy ułatwiające nawigację po jego treściach. Autorką nowej makiety jest Katarzyna Trzeszczkowska.
Nowe „Logo” proponuje więcej tekstów praktycznych. Treści zostały podzielone na cztery bloki tematyczne - „Starter”, „Horyzonty” (m.in. wywiady i reportaże), „Kierunkowskaz” z treściami praktycznymi oraz „Świat według...” z tekstami autorskimi. Redakcja wprowadziła nowe cykle, m.in. „Raport z męskiego świata” poświęcony ważnym i ciekawym zjawiskom.
Od września stałymi felietonistami pisma zostali: Andrzej Saramonowicz z rubryką „Tekstosteron”, którą poświęci m.in. kobietom i relacjom damsko-męskim, Mikołaj Lizut, który będzie pisał o kulturze. Maciej Samcik z cyklem „Subiektywnie o finansach”, a także Anna Gacek, teksty której poświęcone będą muzyce i mężczyznom.
Bohaterem okładki i wywiadu okładkowego numeru jest trener polskich siatkarzy Stephane Antiga. Czytelnicy znajdą we wrześniowym wydaniu m.in. historię mafii przedstawioną w efektownej infografice, raport o rocznej przerwie w życiu zawodowym, test wodoodpornych odtwarzaczy audio oraz przegląd modowych nowości na jesień.
Wrześniowe „Logo” ma objętość 132 stron i ukaże się w nakładzie 70 tys. egzemplarzy. Pismo kosztuje 8,99 zł, natomiast cena magazynu z dodatkiem książki (kryminał autorstwa Tess Gerritsen lub Alex Kavy) wynowi 14,99 zł.
W wersji cyfrowej magazynu tablety i smartfony z systemem Android i iOS znajdą się dodatkowe materiały, m.in. tekst ,,Aż poleje się krew” o wyścigu rowerowym wokół Warszawy, rozszerzona wersja felietonu Macieja Samcika, galerie zdjęć oraz filmy wideo: do wywiadu okładkowego, artykułu o downhillu i sesji modowej.
Sprzedaż wydania wspierać będzie kampania promocyjna w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio), prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory), internet (Wp.pl, grupa Gazeta.pl) oraz kina sieci Helios. Kampanię oraz media zaplanował dział marketingu pionu Czasopisma i Prasa Bezpłatna Agory.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Logo” (Agora) w maju 2014 roku wyniosła 24 372 egz. (zobacz dane).
Dołącz do dyskusji: Wrześniowe „Logo” w nowej odsłonie. Saramonowicz, Lizut i Samcik felietonistami