SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

wRodzinie z nowym logo, promocją i reklamami

Sieć wRodzinie ma nowy logotyp i claim „bliscy bliżej.” oraz rozpoczęła promocję „Minuty za Minuty”. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez CenterNet wspólnie z agencją Tenton Communication.

Nowe logo wRodzinie jest prostsze i bardziej nowoczesne niż poprzednie, podkreślając - m.in. w claimie „bliscy bliżej.” - więzi rodzinne. Taki logotyp nie tylko ma na celu podkreślenie zmian, jakie zaszły w sieci, ale przede wszystkim wynika z konieczności dostosowania wizualizacji marki do potrzeb nowej grupy docelowej.

- Naszym celem jest stworzenie marki rodzinnej, odpowiadającej na potrzeby osób pragnących pozostawać w kontakcie z najbliższymi, bez względu na wiek czy pozycję społeczną - opisuje Włodzimierz Plewczyński, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta w CenterNecie, operatorze wRodzinie. - Usunięcie dodatkowych elementów graficznych pozwoliło położyć szczególny nacisk na nazwę sieci oraz claim - dodaje.


Nowy logotyp został umieszczony m.in. na odświeżonej stronie internetowej wRodzinie. Serwis został zaprojektowany tak, by jak najbardziej ułatwiać klientom sieci dostęp do najważniejszych informacji: o cenach połączeń, doładowaniach, aktualnych promocjach i punktach sprzedaży. - Wszystkie nowe elementy, jakie wprowadzamy w komunikacji marki wRodzinie, przygotowane zostały z uwzględnieniem potrzeb użytkownika, który ceni sobie prostotę i użyteczność - podkreśla Włodzimierz Plewczyński.


Zmiany w wizerunku wRodzinie wspiera telewizyjna kampania reklamowa prowadzona od 6 czerwca w wybranych kanałach Grupy Polsat. Oprócz spotów wizerunkowych - pokazujących sieć jako patrona kontaktów międzypokoleniowych - w akcji wykorzystywane są reklamy informujące o promocji „Minuty za Minuty”, w ramach której użytkownik wRodzinie za każde dwie minuty odebranych połączeń przychodzących otrzymuje minutę do wykorzystania na darmowe połączenia wychodzące na numery w sieci oraz telefony stacjonarne. Ponadto oferta obejmuje zestaw startowy w cenie 99 zł złożony z telefonu myPhone 1070 i startera o wartości 20 zł.

 

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja Tenton Communication, która zaprojektowała również nowe logo wRodzinie. Natomiast planowaniem i zakupem mediów CenterNet zajął się we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: wRodzinie z nowym logo, promocją i reklamami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lizak
Kto w ogóle z tego korzysta? Przecież ta sieć nie ma racji bytu... Z drugiej strony chciałbym, żeby pojawiła się jakaś sieć, która stanowiłaby konkurencję dla Heyah, lecz póki co to nie ma żadnej. Nawet tańszych rozmów międzynarodowych nigdzie nie chcą zrobić, a w Heyah można dzwonić już od 44gr/min do UE czy USA.
odpowiedź