SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost” reklamowo przed „Newsweekiem”, „Twój Styl” i „Party” mocno w górę (TOP10)

We wrześniu magazyny cennikowo zarobiły z reklam 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. „Wprost” osiągnął większe wpływy niż „Newsweek Polska”, a duże wzrosty zanotowały „Twój Styl” i „Party”.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe „Wprost” (AWR Wprost) były we wrześniu o 8,1 proc mniejsze niż rok wcześniej. Natomiast „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił z reklam o 15,1 proc. mniej, dlatego spadł w zestawieniu z pierwszego na drugie miejsce. Jeszcze większe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Viva!” (Edipresse Polska), „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) i „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) - odpowiednio 18,2, 23,7 i 31,4 proc.

>>> „Newsweek” wyprzedził „Uważam Rze”, tracą „Przekrój” i „Wprost”

Z drugiej strony cennikowe przychody reklamowe dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły w skali roku o 7,6 proc., a tygodnika „Gala” (G+J Polska) - o 11,6 proc. „Party” (Edipresse Polska) zarobiło z reklam o 22,2 proc. więcej, a „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - o 29,4 proc.

>>> „Party” liderem, tylko „Show” zyskało

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 Wirtualnemedia.plIX.2012IX.2011
Wprost11 784 350 zł12 825 300 zł
Newsweek Polska11 241 742 zł13 241 980 zł
Viva!9 530 283 zł11 644 946 zł
Twój Styl7 765 870 zł5 998 810 zł
Tele Tydzień6 015 149 zł8 766 598 zł
Polityka5 649 575 zł7 404 500 zł
Party4 731 175 zł3 871 983 zł
Flesz4 703 600 zł-
Show4 432 363 zł4 118 957 zł
Gala4 009 970 zł3 591 395 zł
monitorowane tytuły razem203 977 402 zł219 069 770 zł

Dołącz do dyskusji: „Wprost” reklamowo przed „Newsweekiem”, „Twój Styl” i „Party” mocno w górę (TOP10)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no nie
ale to chyba ceny przed rabatem, który często sięga 80 proc....
odpowiedź
User
gen
We Wprost już prawie nie ma reklam, dlatego biegają po mieście oferując krypciochy które potem etyczny Kobosko, będący tak naprawdę podwładnym Latkowskiego, chętnie zamieszcza.
odpowiedź
User
Księgowy
Jak Wprost to zrobił? Gratulacje!
odpowiedź