WPP kupuje na rynkach rozwijających się
Brytyjski holding reklamowy WPP Group dokonał trzech zagranicznych zakupów na przestrzeni ostatnich kilkunastu dni.
Ostatnim z nich jest przejęcie 12,82 procenta udziałów w IGA Limited, zlokalizowanej na Wyspach Kajmana macierzystej spółki firmy InGame Ad Interactive Technology - informuje serwis Brand Republic.
InGame Ad to mająca swoją siedzibę w Szanghaju sieć zajmująca się reklamą w grach. Zapewnia ona reklamodawcom dostęp do konsumentów poprzez swoje portfolio internetowych i mobilnych gier.
WPP wcześniej kupił 51 procent udziałów w argentyńskiej firmie marketingowej Yunes oraz 27,5 procenta udziałów w zlokalizowanej w Kenii agencji komunikacji marketingowej Scangroup, zatrudniającej 300 osób i mającej swoje biura także w Ugandzie i Tanzanii.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: WPP kupuje na rynkach rozwijających się