SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WOŚP z podobną oglądalnością jak rok temu

Relacje z XVIII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy emitowane w minioną niedzielę na antenach m.in. TVP 2 i TVN-u cieszyły się podobną oglądalnością jak w ubiegłym roku. Dotychczas Orkiestrze udało się zebrać ponad 32 mln zł.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, osiem wejść antenowych z WOŚP na antenie TVP 2 obejrzało średnio 1,67 mln osób, dając stacji 13,20 proc. udziału w rynku (rok temu Dwójka miała 1,75 mln widzów i 16,78 proc. udziału)

Z kolei pięć wejść na żywo w TVN-ie przyciągnęło przed ekrany przeciętnie 900 tys. osób przy udziale na poziomie 6,77 proc. (890 tys. i 6,92 proc.). Najmniej widzów oglądało relacje w kodowanym Canal+, który po raz pierwszy uczestniczył w akcji - zgromadziły one średnio tylko 12 tys. widzów, dając stacji 0,09 proc. udziału.

W TVP 2 największa widownię (2,3 mln) miała relacja z godz. 15.06, ale niewiele mniej widzów (2,1 mln) oglądało ponad półgodzinną transmisję o 19.55, gdy odbywała się akcja "Światełko do nieba". W TVN-ie kilkuminutowe wejście podczas tej akcji miało 2,29 mln oglądających. 

XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wszyscy 4+ 16 – 49
Start Koniec AMR SHR % SHR %
TVP 2
09:00 09:23 991 975 14,84% 10,27%
10:55 11:22 1 008 826 9,16% 8,36%
13:26 13:56 1 728 814 13,88% 11,08%
15:06 16:07 2 304 040 17,05% 13,85%
17:08 17:26 1 619 655 11,31% 12,47%
19:55 20:28 2 105 503 12,29% 11,46%
21:34 22:38 1 735 680 11,83% 9,95%
23:23 23:55 910 328 12,62% 9,72%
średnia
1 668 749 13,20% 11,14%

TVN
11:44 11:56 667 162 5,83% 4,01%
13:15 13:30 865 996 7,21% 10,77%
15:29 15:46 749 574 5,56% 6,57%
17:40 17:54 836 196 5,68% 7,81%
19:59 20:04 2 291 672 13,43% 16,31%
średnia
900 973 6,77% 8,40%

Canal+
09:00 09:23 3 959 0,06% 0,03%
11:25 11:58 220 0,00% 0,00%
13:59 14:32 0 0,00% 0,00%
18:00 21:09 18 255 0,11% 0,16%
23:22 23:55 10 714 0,15% 0,28%
średnia
12 492 0,09% 0,14%


Relacje z XVIII Finału akcji organizowanej przez Jurka Owsiaka śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku od 30 do 44 lat i powyżej 50. roku życia oraz mieszkańcy małych, średnich i dużych miast.  

XVIII Finał WOŚP ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,06% 83

Kobiety 59,94% 116
Wiek 4-9 1,74% 29

10-15 2,66% 38

16 - 19 2,90% 50

20 - 24 3,47% 42

25 - 29 5,66% 64

30 - 34 7,77% 95

35 - 39 7,36% 104

40 - 44 6,52% 101

45 - 49 6,70% 94

50 - 54 11,95% 145

55 - 59 11,67% 154

60+ 31,61% 162
Wlk. miasta Wieś 36,79% 94

< 50 tys. 24,57% 102

50-100 tys. 9,45% 110

100-200 tys. 7,33% 92

> 200 tys. 21,85% 107
Zawód Top management 7,53% 97

Pracownicy średniego szczebla 14,26% 98

Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,64% 97

Emeryci 40,52% 163

Inni 18,05% 55
Wykształcenie Podstawowe 56,00% 122

Średnie 28,94% 98

Wyższe 10,66% 93

Inne 4,40% 34


 

  • Więcej informacji:
  • WOŚP

Dołącz do dyskusji: WOŚP z podobną oglądalnością jak rok temu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
HBO
brawo canal+ ;)
0 0
odpowiedź
User
BART
Szczególnie po 14 ;)
0 0
odpowiedź
User
ja22
jak to 0?? choćby ja oglądałam!
0 0
odpowiedź