„Pracujemy dla Ciebie” w kampanii Work Service
Agencja zatrudnienia Work Service ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie kandydatów do współpracy, ale też edukacja w zakresie zasad działania rynku pracy tymczasowej oraz zmierzenie się z mitami, które wokół niego narosły.
Kampania Work Service opiera się na nowej strategii marki, której jednym z podstawowych założeń jest postawienie kandydata w centrum uwagi. Firma w swoich działaniach komunikacyjnych będzie kładła nacisk na nowe standardy komunikacyjne mające nie tylko wspierać w poszukiwaniu zatrudnienia, ale także będzie edukować i pomagać w świadomym planowaniu życia zawodowego.
Elementem scalającym wszystkie działania marketingowe będzie nowa strona internetowa, która ma odzwierciedlać nowe pozycjonowanie firmy.
Kampania Work Service ma zasięg ogólnopolski i będzie realizowana w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w internecie.
Działania ruszyły na początku kwietnia i potrwają do listopada tego roku. Za nową strategię marki odpowiada agencja J. Walter Thompson, realizacją kampanii opiekuje się agencja Neon Shake Advertising, z kolei planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Choice.
Dołącz do dyskusji: „Pracujemy dla Ciebie” w kampanii Work Service