Wizerunkowa kampania piwa Desperados
Agencja reklamowa Locomotiva przygotowała wizerunkową kampanięreklamową piwa Desperados, którego właścicielem jest spółka ŻywiecSprzedaż i Dystrybucja.
Kampania majowa o charakterze wizerunkowym, skierowana jest domłodych osób w wieku 18-32 z wykształceniem średnim+,studiujących.
Wykorzystuje nośniki reklamowe typu citylight (wiatyprzystankowe AMS), w głównych miastach uniwersyteckich: Warszawie,Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, w miejscach odużym natężeniu ruchu grupy docelowej.
Kreacja wykorzystuje dwa efekty:
- dzienny - oprócz zwykłego plakatu w środku, na którym widaćcharakterystyczną butelkę Desperadosa oraz kapsle, osiągnięto efektpękniętego szkła poprzez naklejenie przeźroczystej folii znadrukiem,
nocny - ten sam plakat, czarna, nieprzeźroczysta folia znadrukowaną imitacją pękniętego szkła, po podświetleniu paneluwidać jest tylko wybrane elementy (butelka, kapsle).
Kampania potrwa do końca maja.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Wizerunkowa kampania piwa Desperados