Wielkanocna kampania Provident Polska
Provident Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową w telewizji i prasie wspartą akcją marketingową w hipermarketach
Już 8 marca rusza ogólnopolska kampania reklamowa Provident Polska. Najnowszy spot reklamowy pokażą TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Jednocześnie reklamy Providenta ukażą się w blisko 200 tytułach prasowych. Kampanię mediową wspierać będą akcje marketingowe w hipermarketach "Tesco" i marketach "Leader Price" oraz mailing. Głównym celem kampanii jest bezpośrednie wsparcie sprzedaży pożyczek gotówkowych oferowanych przez Provident przed Świętami Wielkanocnymi.
Telewizyjna kampania reklamowa rozpocznie się 8 marca i potrwa 5 tygodni. W tym czasie spoty Providenta zostaną wyemitowane na antenach TVP1, TVP2, Polsatu i TVN. Na potrzeby najnowszej kampanii Providenta powstały dwa nowe filmy reklamowe. Spoty będą emitowane nie tylko w Polsce, ale też w innych zagranicznych oddziałach firmy (w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech).
"Zaplanowaliśmy bardzo intensywną kampanię. Aż 70% wykupionego przez nas czasu antenowego przypada na godziny 16.30 - 22.30, czyli pasmo najwyższej oglądalności - mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, Szef Działu Marketingu w Provident Polska. - Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów. Jak wiemy z przeprowadzonych badań rynkowych, około 3 wszystkich naszych klientów deklaruje, że przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy w marketach. Dlatego zdecydowaliśmy się także na niestandardowe formy dotarcia do klientów, np. nadruki na paragonach kasowych".
Dodatkowo od 15 marca do 4 kwietnia reklama Providenta znajdzie się w blisko 200 tytułach prasowych. Provident zagości też w "Krzyżówkach Panoramicznych".
Wsparciem dla podejmowanych przez Provident Polska działań będzie mailing skierowany do osób wytypowanych spośród obecnych 813 000 klientów firmy. Kolorowe listy przypomną klientom o ofercie Providenta.
Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja Lowe, a zakupem mediów Pan Media Western. Większość materiałów BTL przygotowała agencja Nader.
Dołącz do dyskusji: Wielkanocna kampania Provident Polska