Większa sieć Multimedia Polska
Telekomunikacja sprzedała swoje telewizje kablowe
Telekomunikacja Polska sprzedała Multimediom Polska sieci telewizji kablowych w Olsztynie, Wrocławiu, Szczecinie i Łomiankach obsługują 60,5 tys. abonentów. Łączna wartość transakcji ustalona została na 62 mln zł. Oznacza to kwotę 1024 zł przypadającą na jednego abonenta.
Jak informuje TP S.A. transakcja ta jest elementem strategii spółki, która zakłada m.in. sprzedaż aktywów nie związanych z podstawową działalnością Firmy - usługami telefonicznymi i teleinformatycznymi. Doradcą przy transakcji była spółka TP Invest.
O przejęcie telewizji kablowych Telekomunikacji Polskiej starały się wszystkie największe firmy z branży i niektóre fundusze inwestycyjne (np. Innova Capital). Jednak pod koniec kwietnia na krótkiej liście inwestorów zmieściły się już tylko Vectra i Multimedia Polska. Po ponad dwóch miesiącach negocjacji, TP sprzedała telewizyjne aktywa tej ostatniej firmie.
Dołącz do dyskusji: Większa sieć Multimedia Polska