Widzowie wciąż wolą telewizję od wideo online
Coraz więcej użytkowników szerokopasmowego internetu kieruje się do sieci w celu oglądania treści wideo, ale niemal każdy z nich wciąż woli to robić na ekranach telewizorów.
Z badania firmy Nielsen przeprowadzonego na zlecenie organizacji Cable & Telecommunications Association for Marketing (CTAM) wynika, że 94 procent dorosłych mieszkańców USA korzystających z usług kablowych lub satelitarnych operatorów preferuje oglądanie programów i seriali za pomocą tradycyjnych odbiorników niż w internecie - informuje serwis Ars Technica.
Ponad 1/3 badanych przyznaje jednocześnie, że obejrzała co najmniej jeden program telewizyjny online.
Spośród tych osób 87 procent oglądało programy bądź seriale bezpośrednio na stronie danej stacji telewizyjnej. Dla 82 procent respondentów głównym powodem była tutaj chęć obejrzenia programów, których wcześniej nie udało im się zobaczyć w telewizji.
Z kolei 40 procent badanych z tej grupy korzysta z internetu także po to, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat następnych odcinków seriali oraz aktorów w nich występujących.
źródło: Ars Technica
Dołącz do dyskusji: Widzowie wciąż wolą telewizję od wideo online