SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

What odświeża komunikację Telepizzy

Agencja reklamowa What wygrała przetarg na odświeżenie strategii komunikacyjnej marki Telepizza w Polsce. Ponadto będzie przygotowywać dla firmy działania B2B.

W ramach współpracy z Telepizzą Poland agencja reklamowa What kompleksowo wspiera firmę przy odświeżeniu komunikacji jej marki – od analizy kategorii po wypracowanie odświeżonej komunikacji dla brandu i jej pozycjonowania w przyszłości. – Pierwsze owoce współpracy to nowe hasło reklamowe „Telepizza. Zadzwoń po więcej” odzwierciedlające zmiany zachodzące w naszej firmie: oferowanie klientom nie tylko pizzy, lecz również nowych potraw w dostawie – opisuje Dariusz Bąk, dyrektor marketingu Telepizzy Poland.

Dalsze prace mają prowadzić do odświeżenia komunikacji i dalszego wyróżnienia tej marki wśród konkurencji. W ramach współpracy What będzie również przygotowywać działania B2B, których celem jest zwiększenie wykorzystania przez innych marketerów niestandardowych możliwości dotarcia do odbiorców Telepizzy w 5 mln gospodarstw domowych w Polsce. Pierwsze wdrożenie efektów wspólnych prac firmy i agencji jest planowane na drugi kwartał.

Dołącz do dyskusji: What odświeża komunikację Telepizzy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
julek
sam nie wiem, co by tu napisać
odpowiedź