What, Arena Media i Headlines Porter Novelli wypromują polską gospodarkę za granicą
Agencje What i Headlines Porter Novelli oraz dom mediowy Arena Media wygrały przetarg Ministerstwa Gospodarki na realizację kampanii promującej polską gospodarkę w Niemczech, Rosji, Czechach, na Ukrainie i w Chinach.
Celem kampanii realizowanej na zlecenie Ministerstwa Gospodarki będzie przede wszystkim poprawa wizerunku polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej oraz zaprezentowanie Polski, jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera, posiadającego własne atrakcyjne specjalności eksportowe. Jej założeniem jest również zmiana postaw zagranicznych przedsiębiorców i zachęcenie ich do nawiązywania współpracy z polskimi firmami.
Projekt skupi się wokół wybranych branż o dużym potencjale eksportowym na poszczególnych rynkach, m.in. nowoczesnych technologiach cywilnych, światowej jakości designie, innowacyjnych technologiach wojskowych czy wysokiej jakości żywności. Działania będą prowadzone m.in. w prasie gospodarczej, internecie, magazynach pokładowych, a także na outdoorze.
Agencje What i Headlines Porter Novelli odpowiadają za obsługę kreatywną i komunikacyjną akcji, a dom mediowy Arena Media - za planowanie i zakup mediów.
W przetargu Ministerstwa Gospodarki dotyczącym tego zlecenia brały jeszcze udział trzy konsorcja: Ecorys Polska, Partner of Promotion i Althermedia, Young & Rubicam i MEC oraz Legend Group i NGC Europe Limited.
Wiosną br. na polskim rynku prowadzona była kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca polskie firmy do udziału w programach promocji - zarówno branżowych, jak i ogólnych - realizowanych przez resort za granicą (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: What, Arena Media i Headlines Porter Novelli wypromują polską gospodarkę za granicą