Wedlowskie Delicje UFO
Od 14 kwietnia emitowana jest nowa reklama Wedlowskich Delicji "UFO" (LU Polska).
Od 14 kwietnia emitowana jest nowa reklama Wedlowskich Delicji "UFO" (LU Polska). Jest ona częścią nowej kampanii, repozycjonującej Delicje jako ciastka, które doskonale poprawiają nastrój. Media wykorzystane w kampanii to: TV (TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7) i radio (RMF, PR, stacje lokalne). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Com. Kampanię, która potrwa do 4 maja przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe.
Pomysł kreatywny bazuje na unikalnym kształcie Delicji, który tata wykorzystuje do zabawy z synem. Chłopiec próbujący obserwować gwiazdy przez teleskop zauważa nagle latający spodek. Po chwili okazuje się, że UFO to nic innego jak Delicja, którą tata porusza po drugiej stronie teleskopu.
Nowe demo produktu podkreśla trzy unikalne dla Delicji wrażenia smakowe: lekkość biszkoptu, soczystość owocowej galaretki oraz wyśmienitą czekoladę.
Filmowi towarzyszy piosenka Ewy Bem "Podaruj mi trochę słońca", wykorzystywana w całej kampanii. Jest ona także motywem przewodnim kampanii radiowej, która składa się z trzech 20" spotów. W każdym z nich możemy usłyszeć różnych ludzi, na swój sposób nucących tę melodię jako wyraz dobrego nastroju.
Dyrektor kreatywny: Jacek Maciejewski- Creative Director
Dyrektor artystyczny: Anna Wolska- Creative Group Head
Przedstawiciel klienta:
Damian Mignot - Marketing Director
Magda Kuncewicz - Senior Group Brand Manager
Jola Borowska - Senior Brand Manager
Przedstawiciele client service:
Dominique Verot - Regional Strategic Planning Director
Dominika Czajkowska - Account Director
Anna Sobstel - Account Manager
Dołącz do dyskusji: Wedlowskie Delicje UFO