Władze Warszawy szukają firm, która opracuje strategię marki miasta do 2030 roku
Biuro marketingu Urzędu Miasta Warszawy rozpoczęło przetarg na opracowanie dokumentu kierunkowego dotyczącego marki Warszawa, który ma być realizowany do 2030 roku.
Wybrana w przetargu firma będzie miała za zadanie przygotować zasady profesjonalnego zarządzania wizerunkiem Warszawy, opracować długookresowe wytyczne strategiczne dla marki Warszawa. Poza tym opracuje plan wdrożenia tych wytycznych oraz zasady komunikacji marki Warszawa wraz z planem komunikacji marketingowej.
W ramach współpracy firma ta będzie musiała zdefiniować cele strategiczne marki, jej ideę przewodnią, tożsamość, wartości i pozycjonowanie. Zajmie się też określeniem działań komunikacyjnych w takich obszarach jak m.in. kultura, sprawy społeczne, ochrona środowiska i transport oraz zaplanuje narzędzia do komunikacji i kanały, w jakich te działania będą realizowane.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla władz stolicy do 27 listopada br. Przetarg trwa do 24 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Władze Warszawy szukają firm, która opracuje strategię marki miasta do 2030 roku