SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"W toalecie zawsze w duecie" hasłem kampanii Velvet

Wystartowała kampania promująca nawilżany oraz suchy papier toaletowy marki Velvet. Jej autorem jest agencja Communication Unlimited.

W reklamie „Velvet w toalecie zawsze w duecie” widzimy zieloną sławojkę z charakterystycznym otworem w kształcie serca w drzwiach. Choć dziś tego typu toaleta uznawana jest za relikt przeszłości, to jednak wszyscy wiemy, co to za miejsce.

- Z pewnością wyzwaniem było stworzenie takiej koncepcji, której przekaz dotrze do jak najszerszej grupy odbiorców w różnym wieku. Stąd poszukiwania uniwersalnego i wyrazistego motywu komunikacji. Kampania ma również charakter edukacyjny, ponieważ Velvet, jako lider w swojej kategorii produktowej, zmienia nawyki konsumenckie – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, account director i partner w agencji Communication Unlimited, odpowiedzialnej za kampanię.

W kampanii „Velvet w toalecie zawsze w duecie” nawiązano również do „toaletowych wyznań i sekretów” zdobiących zazwyczaj ściany toalet.

Najnowsza kampania Velvet ruszyła 4 maja i jest obecna w digitalu, w najbardziej popularnych portalach informacyjnych, sprzedażowych, tematycznych oraz lifestylowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram i Tik Tok).

Za strategię kampanii, koncepcję, kreację, realizację oraz zakup mediów odpowiada agencja Communication Unlimited. 

Dołącz do dyskusji: "W toalecie zawsze w duecie" hasłem kampanii Velvet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl