W Gadu Radio ruszyła kampania Nokia Studio Garaż
Nokia Studio Garaż to projekt promujący młodych, niezależnychartystów. Na potrzeby akcji stworzona została specjalna stacjaradiowa dedykowana marce - "Nokia Studio Garaż".
Kampania Nokia Studio Garaż w mediach Gadu-Gadu opiera sięprzede wszystkim na platformie Gadu Radio, w której stworzonazostał specjalna stacja radiowa "Nokia Studio Garaż". Wśródemitowanych utworów z gatunku R'n'B, hip-hop, rock i elektro,znajdują się także piosenki uczestników konkursu Studio Garaż.
Nokia nie tylko zadecydowała o profilu muzycznym własnego radia,ale także posiada na wyłączność jego przestrzeń reklamową.
Do kanału została przypisana podstrona na www.gaduradio.pl oraz specjalny numerGadu-Gadu - 5220, który jest jednocześnie oznaczeniem jednego znajnowszych telefonów muzycznych Nokia.
Akcję promocyjną w Gadu Radio wspierają także standardowe formyreklamowe dostępne w mediach należących do Gadu-Gadu orazniestandardowy branding w serwisie Muzango.pl.
Kampania stanowi część internetowych działań promocyjnych Nokia.Zaplanował ją dom mediowy Mediacom. Akcja potrwa do 30września.
Dołącz do dyskusji: W Gadu Radio ruszyła kampania Nokia Studio Garaż