W Cyfrze+ już święta - ruszyła nowa kampania sprzedażowa (wideo)
Platforma Cyfra+ 3 listopada br. ruszyła z kampanią reklamującą promocje świąteczne. Podkreśla ona wartość oferty programowej operatora, przede wszystkim sportowej i filmowej.
Najnowsze promocje Cyfry+ dają możliwość skorzystania z 50 proc. rabatu do 11 miesięcy na wybrane pakiety platformy oraz zakupu pakietu kanałów premium Canal+ i HBO za 25,90 zł miesięcznie przez 8 miesięcy.
Bohaterką spotu wykorzystywanego w kampanii jest mała dziewczynka z czerwonym lizakiem, pojawiająca się także w poprzednich akcjach sprzedażowych i wrześniowej kampanii wizerunkowej Cyfry+.
Kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport, Kino Polska, FoxLife, Filmbox, Travel Channel, Nat Geo Wild, Zone Reality, AXN, AXN Crime, BBC Lifestyle, 13th Street, TCM, AXN Sci-fi, Universal Channel, Extreme Sports Channel, VH1 Polska), radio (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Trójka, Radio Zet, Planeta FM, TOK FM, w sieci ESKA i Złote Przeboje), a także internet.
Działania przygotowała agencja Change Communications, zaś media zaplanował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: W Cyfrze+ już święta - ruszyła nowa kampania sprzedażowa (wideo)