"VW Trends" wchodzi na rynek
Polski Magazyn Miłośników marki VW - "VW Trends" jest pierwszym z serii dokładnie adresowanych kolorowych magazynów.
Stanowi rozszerzenie portfolio wydawcy "Giełdy Samochodowej" i "Auto Market Truck" - Przemysława P. Kowalskiego.
Redaktorem naczelnym i pomysłodawcą jest Ryszard Turski, twórca miesięcznika "Auto dziś i jutro" (obecnie "Auto-Moto") oraz licznych wydań prasy motoryzacyjnej poświęconych off-roadowi, tuningowi itd. (m.in. współautor relaunchu "Motoru")
Magazyn "VW Trends" jest pismem skierowanym do Czytelników, którzy bardzo cenią sobie lojalność i przywiązanie do marki. Są grupą, która jest opiniotwórczą dla pozostałej rzeszy miłośników nie tylko motoryzacji, ale też nowoczesnego, mobilnego stylu życia - informuje Ryszard Pepłoński.
Magazyn skupia się na rynku polskim, informując także o tym, co ciekawe za granicą.
"VW Trends" będzie dostarczał im informacji o nowinkach związanych z ich ulubioną marką, prezentował ich auta, dokonywał porównań ich samochodów i samochodów fabrycznie nowych, przekazywał relacje ze zlotów, spotkań, udzielał eksperckich porad nie tylko technicznych. Będzie też forum do dyskusji i wymiany doświadczeń.
Magazyn o objętości 68 stron w pełnym formacie A4 ukazał się 25 października 2005 w nakładzie 20 tys. egz., głównie w dużych ośrodkach miejskich. Kolportowany będzie na stacjach benzynowych, w klubach EMPiK i salonikach prasowych.
Cena za egzemplarz to 9,95 PLN.
W kolejnych miesiącach ma wystartować: BMW Trends (listopad), Opel, Ford i Mercedes.
Dołącz do dyskusji: "VW Trends" wchodzi na rynek