Vanessa de Groot globalnym partnerem ds. obsługi klienta w Isobar
Vanessa de Groot objęła stanowisko globalnego partnera ds. obsługi klienta w agencji Isobar w Amsterdamie (Dentsu Aegis Network). Ma pomóc we wzroście gospodarczym i wzmocnieniu globalnych kompetencji tej agencji
Vanessa de Groot jako doradca ds. innowacji cyfrowych ma mieć również kluczowe znaczenie dla rozwoju globalnego biznesu Isobar oraz utrzymania pozycji agencji nie tylko w Holandii, ale i na innych rynkach, na których ona funkcjonuje.
Menedżerka do Isobar przeszła z Delaware Consulting, gdzie odpowiadała za rozwój cyfrowych innowacji. Wcześniej kierowała – jako założycielka – firmą konsultingową Lines&Lanes, przygotowującą holenderskie firmy do wejścia na rynek azjatycki.
Sven Huberts, dyrektor ds. rozwoju strategicznego w regionie EMEA, powiedział: - Pochodzenie Vanessy i jej głęboka znajomość globalnych rozwiązań w zakresie martech, w połączeniu z jej doświadczeniem doradczym, pomoże przenieść ofertę Isobara na wyższy poziom. Koncentrując się na transformacji opartej na doświadczeniu, stworzymy nową wartość dla klientów wraz z naszymi rozwiązaniami w zakresie marketingu, ekosystemów i innowacyjnych produktów dla firm i marek. Oczekujemy, że Vanessa zwiększy naszą przewagę konkurencyjną w krajobrazie agencji innowacji.
Klientami agencji Isobar są m.in. Coca-Cola, Adidas, Enterprise, P&G, Philips i Huawei.
Dołącz do dyskusji: Vanessa de Groot globalnym partnerem ds. obsługi klienta w Isobar