Valkea Media zajmie się obsługą Douglas Polska w social mediach
Perfumerie Douglas Polska uruchomiły nowy projekt na YouTube. Za jego ideę i przygotowanie odpowiada Valkea Media.
Beauty Stories to kanał, na którym spotykają się różne kreatorki znane z blogo- i vlogosfery. Wśród nich Agnieszka Grzelak, GlamPaula, Czarszka i BlessTheMess.
Beauty Stories pozwala Douglas Polska tworzyć nowe podejście do przygotowywania treści wideo i komunikacji z fankami i fanami. Kanał ten ma być centralnym punktem platformy contentowej, która zintegruje działania na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Poszczególne kanały będą wspierać się, wykorzystując różne media. W publikację zdjęć, filmów i relacji z planu będą też angażować się współpracujące z Beauty Stories vlogerki i blogerki.
Będą na nim prowadzone także liczne konkursy, a firma będzie prezentować materiały typu „making of” i „backstage”, przedstawiające kulisy powstawania filmów.
Ideę przygotowała i realizuje grupa mediowa Valkea Media.
Dołącz do dyskusji: Valkea Media zajmie się obsługą Douglas Polska w social mediach