SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Użytkownicy iPada mają problemy z Wi-Fi

Niektórzy świeżo upieczeni posiadacze iPada narzekają na problemy z połączeniem najnowszego gadżetu Apple do Wi-Fi.

Na forum internetowym Apple, jak również innych serwisach poświęconych produktom firmy, pojawiło się sporo wpisów, w których użytkownicy iPada narzekają na słaby sygnał Wi-Fi. Co więcej, podobne problemy nie pojawiają się w przypadku innych urządzeń Apple, takich jak iPhone czy MacBook.

Firma w swoim internetowym serwisie uruchomiła dwie strony mające zaradzić opisywanym problemom. Pierwsza (support.apple.com/kb/TS3237) podaje rozwiązanie dla takich kwestii jak brak możliwości zlokalizowania pobliskiej sieci Wi-Fi, słaba moc sygnału i brak możliwości korzystania z internetu. Z kolei na drugiej stronie (support.apple.com/kb/TS3304) firma informuje, że w konkretnych okolicznościach iPad może nie połączyć się ponownie ze znaną sobie siecią Wi-Fi po restarcie lub wyjściu ze stanu uśpienia i również podaje konkretne rady na rozwiązanie problemu.

Jednocześnie warto podkreślić, że oprócz wpisów użytkowników narzekających na działanie Wi-Fi w iPadzie, w sieci pojawiło się też dużo komentarzy posiadaczy urządzenia, którzy nie mają tego typu problemów i chwalą sobie najnowszy produkt Apple.

W ubiegłą sobotę iPad trafił do sprzedaży na rynku amerykańskim, a producent poinformował, że tego dnia tablet sprzedał się w liczbie ponad 300 tysięcy sztuk.

Dołącz do dyskusji: Użytkownicy iPada mają problemy z Wi-Fi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl