Urodzinowe wydanie “Top Gear” promowane za ponad 1 mln zł
Miesięcznik motoryzacyjny „Top Gear” (Burda Communications) obchodzi właśnie dwa lata istnienia na polskim rynku. Dlatego najnowsze, marcowe wydanie pisma, która ukazało się dzisiaj, wsparte zostało kampanią reklamową o wartości ponad 1 mln zł.
W numerze znaleźć można dziesięć najciekawszych materiałów, które ukazały się na łamach pisma w ciągu dwóch minionych lat. Dodatkowo redakcja przygotowała trzy konkursy dla czytelników, w jednym z nich wygrać można m.in. wycieczkę do Londynu połączoną ze zwiedzaniem siedziby stacji BBC i wizytą na pokazie „Top Gear Live Show“.
Wydanie urodzinowe „Top Gear” ukazało się w normalnym nakładzie 135 tys. egz. i cenie 4,90 zł. Wspiera go kampania reklamowa w telewizji (Nickelodeon, VH 1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, MTV Polska, BBC Knowledge, BBC Entertainment), radiu (ChilliZet, Radio Zet, Roxy FM), prasie („Logo”, „Smart”, „Podróże”, „Chip”, „CRN” ,”Elle”, „In Style”) oraz internecie (bannery i mailingi do użytkowników Gazeta.pl, Wp.pl, Onet.pl, Chip.pl, Crn.pl). Kreację przygotował i media zaplanował wydawca we własnym zakresie. Łączna wartość kampanii wyniosła 1,33 mln zł.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Top Gear” w okresie od stycznia do listopada 2009 roku wyniosła 77 754 egz.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe wydanie “Top Gear” promowane za ponad 1 mln zł