"Urban Mobility" w kampanii Decathlonu
W radiu, internecie i na outdoorze trwa nowa kampania reklamowa sklepów Decathlon. Akcję pod hasłem "Urban Mobility" przygotowały firmy Garmont, Radiowe Studio Produkcyjne Antyradio i PanMedia Western.
Kampania odwołuje się organizowanego w dniach 16-22 września Europejskiego Tygodnia Mobilności oraz do obchodzonego 22 września Europejskiego Dnia bez Samochodu.
Główna grupa docelowa kampanii to rodziny korzystające z transportu publicznego lub chcące poruszać się bez swojego pojazdu, dzieci i studenci dojeżdżający do szkół i uczelni oraz dorośli poruszający się po mieście i do pracy.
Akcja obejmuje radio (głównie RMF FM i lokalne rozgłośnie), internet (ogólnopolskie portale, witryny polskanarowery.pl, fitness.wp.pl, działania w wyszukiwarce Google) oraz outdoor (stały pakiet outdoorowy w miastach, w których są sklepy Decathlon).
Kreację kampanii stworzyła agencja reklamowa Garmont, produkcją spotów radiowych zajęło się Radiowe Studio Produkcyjne Antyradio. a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: "Urban Mobility" w kampanii Decathlonu