SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC dwoi się i troi (zobacz wideo)

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła jesienną kampanię reklamową,która realizowana jest pod hasłem "Dwoimy się i troimy". Liniakreatywna akcji, która ruszyła 17 sierpnia br., oparta jest nakoncepcji "postaci UPC" symbolizującej technologię z ludzką twarzą.

Kampania przedstawia świat cyfrowych technologii, który jestprzyjazny dla wszystkich. Trzy nowe spoty,odpowiadające poszczególnym usługom UPC(telewizja, internet, telefon) łączą wykreowane "postacie UPC"symbolizujące technologię z ludzką twarzą. Postacie te "dwoją się itroją", aby klienci wybierający usługi UPC mogli korzystać zjakości i funkcjonalności telewizji cyfrowej, dostępu do internetui telefonii stacjonarnej. W reklamach wykorzystano trójwymiaroweanimacje.

- Idea kreatywna jest odzwierciedleniem hasła 'Dla wszystkich.To proste'. Przekaz, jaki kierujemy do odbiorcy ma podkreślać, żeusługi UPC, choć są zaawansowane technologicznie i wyznaczająrynkowe trendy, są niezwykle przyjazne i proste w obsłudze dlakażdego użytkownika - tłumaczy Jarosław Pijanowski, członekzarządu UPC Polska ds. marketingu i sprzedaży.

Reklamy emitowane są w kanałach grupy Polsatu, TVN-u oraz winnych stacjach tematycznych. Akcja widoczna jest także winternecie, m. in. w postaci bannerów na portalu Onet.pl orazGoogle adwords.



Kampania w całości została zrealizowana w Polsce. Zaprzygotowanie, stworzenie koncepcji akcji oraz jej realizacjęodpowiadała agencja Draftcb +Ad Fabrika.Trójwymiarowe animacje powstały w studiu PlatigeImage, znanym miedzy innymi dzięki nominowanemu do Oscarafilmowi Tomasza Bagińskiego "Katedra" .Za planowanie mediówodpowiadał dom mediowy Media Vest.

Uzupełnieniem kampanii są materiały BTL, których kreacja opartajest również na motywie "postaci UPC", takie jak ulotki, pocztówkii plakaty. Będą wykorzystywane w mailingach oraz obecne w biurachobsługi klienta. Materiały BTL przygotowała agencjaArip.

  • Więcej informacji:
  • UPC

Dołącz do dyskusji: UPC dwoi się i troi (zobacz wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl