SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Biznes wprowadza Wirtualną Centralę do oferty dla SoHo i SME

UPC Biznes uruchomił nową usługę telefoniczne Wirtualna Centrala, która kierowana jest do firm z sektora small office i home office oraz small and medium-sized enterprises.

Z usługi skorzystać mogą teraz wszystkie firmy, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności. Dotychczas usługę proponowano jedynie dużym firmom.

Wśród funkcji Wirtualnej Centrali są: powitanie osoby dzwoniącej, odebranie każdego telefonu i skierowanie połączenia do właściwej osoby w firmie.

Biznes Wirtualna Centrala nie wymaga instalacji tradycyjnego łącza telefonicznego, dodatkowej infrastruktury czy zakupu urządzeń. Zapewnia stałą kontrolę wydatków, a co za tym następuje - przekłada się na natychmiastową oszczędność kosztów.

Na koniec pierwszego kwartału br. sieć UPC miała 1,44 mln klientów, o 12 tys. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: UPC Biznes wprowadza Wirtualną Centralę do oferty dla SoHo i SME

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl