UPC Biznes w reklamach z MegaTatą „rozkręca moją firmę”
UPC Polska zaczęło outdoorową kampanię reklamującą usługi z oferty UPC Biznes dla małych i średnich firm. Akcję, pod hasłem „UPC Biznes rozkręca moją firmę”, przygotowały firmy Heart & Brain i OMD.
Kampania informuje o promocji, w ramach której klienci mogą skorzystać z usług UPC Biznes podpisując zobowiązanie na sześć miesięcy, a tym samym mają możliwość sprawdzenia ich jakości, m.in. trzy razy szybszego internetu. Przedłużenie promocji to odpowiedź na duże zainteresowanie i pozytywne opinie klientów.
W reklamach występuje MegaTata, jeden z członków MegaRodzinki od dłuższego czasu promującej różne usługi UPC Polska, ostatnio pakiet z telewizją i internetem.
Akcja reklamująca UPC Biznes jest obecnie prowadzona na outdoorze (billboardy m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Bydgoszczy, na Śląsku i Trójmieście), a w drugiej połowie października obejmie też radio.
Kreacją reklam zajęła się agencja Heart & Brain, a zakupem mediów - dom mediowy OMD.
Sieć UPC Polska w połowie br. miała 1,42 mln klientów.
Dołącz do dyskusji: UPC Biznes w reklamach z MegaTatą „rozkręca moją firmę”