SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Universal Music szuka agencji do obsługi mediowej w Europie

Wytwórnia muzyczna Universal Music Group ogłosiła przetarg naobsługę wartego około 100 milionów funtów europejskiego budżetumedialnego.

Należąca do francuskiego koncernu Vivendi wytwórnia, pod którejszyldem nagrywają tacy artyści jak Amy winehouse, Elton John, TakeThat czy U2, jest jedną z czterech największych firm muzycznych naświecie z około 25 procentami udziałów w rynku.

Universal Music była też jednym ze współzałożycieli należącegodo holdingu reklamowego WPP Group domu mediowego MediaCom, który dotej pory był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów wytwórnina rynku brytyjskim i zamierza wystartować w ogłoszonymprzetargu.

Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, żemiędzy listopadem 2007 a listopadem 2008 roku studio wydało napromocję w brytyjskich mediach 29,4 miliona funtów, a zdecydowanawiększość tej sumy (24 mln funtów) została przeznaczona na reklamęw telewizji.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Universal Music szuka agencji do obsługi mediowej w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl