Universal Music szuka agencji do obsługi mediowej w Europie
Wytwórnia muzyczna Universal Music Group ogłosiła przetarg naobsługę wartego około 100 milionów funtów europejskiego budżetumedialnego.
Należąca do francuskiego koncernu Vivendi wytwórnia, pod którejszyldem nagrywają tacy artyści jak Amy winehouse, Elton John, TakeThat czy U2, jest jedną z czterech największych firm muzycznych naświecie z około 25 procentami udziałów w rynku.
Universal Music była też jednym ze współzałożycieli należącegodo holdingu reklamowego WPP Group domu mediowego MediaCom, który dotej pory był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów wytwórnina rynku brytyjskim i zamierza wystartować w ogłoszonymprzetargu.
Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, żemiędzy listopadem 2007 a listopadem 2008 roku studio wydało napromocję w brytyjskich mediach 29,4 miliona funtów, a zdecydowanawiększość tej sumy (24 mln funtów) została przeznaczona na reklamęw telewizji.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Universal Music szuka agencji do obsługi mediowej w Europie