UM zajmie się social mediową obsługą projektu Bakomy
Dom mediowy UM (należy do IPG Mediabrands) rozszerza dotychczasową współpracę z firmą mleczarską Bakoma. Teraz oprócz obsługi mediowej zajmie się też działaniami social media profilu Kuchnia Jogurtowa w mediach społecznościowych.
UM zdobył to zlecenie w ramach wygranego konkursu, w którym brało udział kilka agencji. Ich nazw marketer jednak nie ujawnia.
Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa. Obecnie, w ramach tego projektu reklamowany jest Jogurt Naturalny Gęsty. Profil ten ma obecnie na Facebooku blisko 380 tys. followersów.
W efekcie wygranego konkursu agencja UM poszerzyła zakres współpracy z Bakomą, która dotychczas obejmowała planowanie i zakup mediów dla wszystkich działań reklamowych marketera. UM obsługuje mediowo Bakomę od 2013 roku.
W jednej z ostatnich kampanii Bakoma reklamowała jogurt Bakoma 7 Zbóż.
Dołącz do dyskusji: UM zajmie się social mediową obsługą projektu Bakomy