SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udany rok agencji AHA

Zwiększenie dochodu o około 20%, powiększenie zespołu o 13 osób, 11 nowych klientów, wyróżnienia i nagrody na branżowych festiwalach i konkursach, poparte znaczącymi osiągnięciami rynkowymi obsługiwanych marek - to zeszłoroczny bilans Grupy Komunikacyjnej AHA

Agencja reklamowa AHA, agencja interaktywna Upstream i Estimage Public Relations zakończyła pomyślnie pierwszy rok funkcjonowania w nowej strukturze organizacyjnej - jako Grupa Komunikacyjna AHA - czytamy  w komunikacie nadawcy.

Według przedstawionych danych dochód firmy, w porównaniu z rokiem ubiegłym zwiększył się o ponad 20%. Wzrosła też liczba nowych klientów. Współpracę z Grupą rozpoczęły: Złote Tarasy (reklama), Polska Fundacja Muzyczna (reklama i PR), Zasada Rowery (reklama i PR), Austrian Airlines (reklama i PR), FPA Group (PR), GM Records (reklama i PR), Nobiles (reklama), TamTam (reklama), EL2 (PR), Provident (reklama), Unilever-Knorr (reklama).

Rok 2004 to również nagrody. Agencja reklamowa AHA została nagrodzona przez Klub Twórców Reklamy za motyw "Lato za Pasem", przygotowany dla niskokalorycznego pieczywa XS Line Schulstad. Po raz drugi zdobyte zostało wyróżnienie na New York Festivals za "Idee fixe" - przygotowaną w ramach kampanii wizerunkowej Hondy.

Agencja Reklamowa AHA została również członkiem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR).

Druga połowa roku to zmiany w organizacji. Zespół Grupy Komunikacyjnej AHA powiększył się o 13 nowych osób. Zmianie uległy również wybrane elementy wizualizacji i informacji o agencjach - strony internetowe Estimage i Upstream.

Do sukcesów minionego roku zaliczyć również trzeba autorski projekt Grupy - Tajemnice Kreacji. Przygotowany pod patronatem medialnym miesięcznika Brief, poświęcony pomiarowi tego, co dotychczas wydawało się w reklamie niepoliczalne, czyli skuteczności kreatywności w reklamie.

W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA - agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream - agencja interaktywna. Ich połączone możliwości gwarantują wyspecjalizowaną obsługę w każdym zakresie szeroko rozumianej branży komunikacyjnej.

Dołącz do dyskusji: Udany rok agencji AHA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl