Udany debiut "Forbesa"
Znakomita sprzedaż miesięcznika "Forbes" - informuje ASP
Pierwszy numer "Forbesa", polskiej edycji światowego magazynu ekonomicznego, osiągnął świetną sprzedaż na poziomie około 62 tys. egzemplarzy - wynika z danych wydawcy ASP.
Wydawca ocenia, iż taki wynik "Forbesa" zawdzięcza swojej wysokiej jakości edytorskiej, wiarygodnym i atrakcyjnym treściom redakcyjnym, a także doskonałej koncepcji marketingowej i wreszcie międzynarodowej, renomowanej marce.
Nowy magazyn został doskonale przyjęty nie tylko przez czytelników, ale również przez środowisko reklamowe: przychody reklamowe pierwszego numeru wyniosły wg Expert Monitora blisko 1,6 mln zł*.
*Źródło: Expert Monitor, styczeń 2005, przychody z tytułu reklamy komercyjnej, brandowej.
Dołącz do dyskusji: Udany debiut "Forbesa"