Udany 2002 rok Edipresse
Tytuły Edipresse liderami sprzedaży
Opublikowane dane ZKDP potwierdzają, że w 2002 r. tytuły wydawnictwa Edipresse pozostały liderami sprzedaży w swoich segmentach. Najlepiej sprzedającym się tygodnikiem kobiecym pozostaje "Przyjaciółka" (622 537 egz.)*. Magazyn o zdrowiu "Vita" jest bezkonkurencyjny wśród wszystkich tytułów poświęconych zdrowiu (148 861 egz.)*.
Miesięcznik dla rodziców "Mamo, to ja" potwierdził swoją najwyższą pozycję na rynku pism o tej tematyce i jako jedyny utrzymuje średnią sprzedaż powyżej 100 tys. egz.( 102 532 egz.)*, a dwutygodnik "Viva" zdecydowanie zdystansował inne tytuły należące do segmentu magazynów typu "people"(289 745 egz.)*. Także magazyn "Dom&Wnętrze" poświecony aranżacji i dekoracji wnętrz jest faworytem wśród ekskluzywnych pism o tej tematyce (29 201 egz.)*.
Każdy z wymienionych tytułów w 2002 r. zanotował rekordową sprzedaż w całej swojej historii. I tak: w styczniu swój własny rekord sprzedaży pobiło "Mamo, to ja" (128 500 egz.)*, w lutym sprzedaż numeru 6 "Przyjaciółki" przekroczyła 1 mln 200 tys. (1 242 770 egz.)**. W lutym także czytelnicy bardzo chętnie wybierali "Vitę"(194 049 egz.)*, zaś 15 numer "Vivy" kupiło ponad pół miliona osób**. Magazyn Dom&Wnętrze swój rekord sprzedaży pobił natomiast w październiku (45 684 egz.)*
Inne tytuły wydawnictwa Edipresse również osiągały świetne wyniki pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy w 2002 r. "Twoje dziecko", następny tytuł Edipresse poświęcony zdrowiu i wychowaniu dzieci, odniósł sukces we wrześniu, sprzedano 72 845 egz.*. Numer październikowy magazynu dla kobiet "Uroda" sprzedano w 81 349 egz.**, a miesięcznik "Pani" zanotował sprzedaż 101 187 egz. swego listopadowego numeru.
* I-XII 2002, dane ZKDP
** dane wydawcy
Dołącz do dyskusji: Udany 2002 rok Edipresse