„Tylko zdrowie” nowym cotygodniowym dodatkiem „Gazety Wyborczej”
W środę 2 kwietnia br. z „Gazetą Wyborczą” zadebiutuje nowy bezpłatny dodatek „Tylko zdrowie”, w którym znajdą się informacje m.in. o chorobach, zdrowym stylu życia i prawach pacjenta. Pisać dla niego będą dziennikarze „Wyborczej” oraz eksperci medyczni.
„Tylko zdrowie” ukazywać się będzie z „Gazetą Wyborczą" co środę jako osobny grzbiet. Nowy dodatek będzie kontynuował akcje społeczne i tematy „Gazety Wyborczej" - „Zdrową Środę”, „Leczyć po ludzku” oraz „Odważ się”. Czytelnicy znajdą w każdym numerze informacje poradnikowe dotyczące diety i fitnessu, w tym testy nowych treningów i sprzętów oraz opisy aplikacji na smartfony.
- „Tylko zdrowie” chce być ciekawym, wiarygodnym i pożytecznym źródłem informacji - o odkryciach naukowych, chorobach, zdrowym stylu życia i prawach pacjenta. Do zdrowotnych poradników dodamy stronę praktyczną - co się należy chorym w ramach NFZ czy ZUS, ale też za ile i gdzie można leczyć się prywatnie. A jednocześnie z uporem będziemy przypominać, że lepiej zapobiegać niż leczyć - mówi redaktor naczelna tygodnika „Tylko Zdrowie” Katarzyna Staszak.
Zespół „Tylko zdrowie” tworzą dziennikarze „Gazety Wyborczej” z całej Polski m.in. Elżbieta Cichocka, Piotr Cieśliński, Iwona Hajnosz, Margit Kossobudzka, Wojciech Moskal i Judyta Watoła. Z dodatkiem o zdrowiu współpracują również eksperci medyczni z wydawnictwa Medycyna Praktyczna.
Projekt graficzny i winietę tygodnika stworzył Pascal Guiter. Z racji startu nowego dodatku została uruchomiona strona internetowa Wyborcza.pl/Tylkozdrowie.
Pierwszy numer tygodnika „Tylko zdrowie” liczy 20 stron. Czytelnicy „GW” będą mogli w nim znaleźć artykuły poświęcone m.in. cukrzycy i tajemnicom sali operacyjnej, które odsłania instrumentariuszka Hanna Miller, pomagająca w operacjach prof. Zbigniewowi Relidze. W magazynie pojawią się również ciekawostki o tym, jakie są nieodwracalne skutki trzymania laptopa na kolanach lub korzystania z podgrzewanych foteli samochodowych, na czym polega najnowsza dieta, która ma zniszczyć nawet najbardziej oporne kilogramy oraz czy istnieją ćwiczenia, które wyszczuplają, choć robi się je tylko raz w tygodniu.
Premierę tygodnika „Tylko zdrowie” wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, dziennik „Metro”), telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radiu (m.in. Polskie Radio PR1, Polskie Radio PR3, Radio ZET) oraz internecie (Youtube, Gazeta.pl i Wyborcza.pl).
>>> Zobacz wszystkie okładki prasowe w Polsce
Kreację kampanii stworzyła agencja Bardzo, natomiast za planowanie mediów odpowiadał Starlink.
W styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 187 032 egz. (według ZKDP - zobacz dane wszystkich dzienników ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: „Tylko zdrowie” nowym cotygodniowym dodatkiem „Gazety Wyborczej”