SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Olivia” na plusie. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych

W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Na plusie był tylko wynik „Olivii”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2016 roku wyniosła 351 063 egz. W porównaniu do I kwartału 2015 roku zmniejszyła się ona o 5,10 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Średni wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 296 508 egz., po spadku o 13,98 proc.

Trzecie miejsce zajął miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 13,65 proc. do 261 644 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego sprzedaż zmalała o 18,29 proc. do 236 123 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej średni wynik zwiększył się o 3,37 proc. do 133 691 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

456 584

351 063

351 063

458 083

369 928

369 928

-5,10%

Świat Kobiety

414 895

296 508

296 508

449 859

344 699

344 699

-13,98%

Dobre Rady

428 417

271 644

261 644

466 667

302 994

302 994

-13,65%

Poradnik Domowy

325 850

236 123

236 123

404 382

288 971

288 971

-18,29%

Claudia

310 343

176 840

166 840

312 791

179 986

179 986

-7,30%

Olivia

226 584

133 691

133 691

223 290

129 336

129 336

3,37%

Cała Ty

194 333

118 415

118 415

236 276

133 942

133 942

-11,59%

W marcu 2016 roku liderem również była „Kobieta i Życie”, której sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2015 roku zmniejszyła się o 1,60 proc. do 348 538 egz.

Drugi był „Świat Kobiety” (294 158 egz.; w dół o 8,09 proc), a trzecie miejsce zajęły „Dobre Rady”, które awansowały z pozycji czwartej (264 029 egz.; - 8,96 proc).

Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia” (127 523 egz.; do góry o 4,02 proc), a na przeciwnym biegunie również i w tym ujęciu znalazł się „Poradnik Domowy” (231 880 egz.; w dół o 21,52 proc)

Wirtualnemedia.pl

marzec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

434 935

348 538

348 538

449 942

354 204

354 204

-1,60%

Świat Kobiety

394 939

294 158

294 158

434 854

320 042

320 042

-8,09%

Dobre Rady

399 000

264 029

264 029

457 000

290 022

290 022

-8,96%

Poradnik Domowy

341 500

231 880

231 880

409 275

295 482

295 482

-21,52%

Claudia

300 590

162 165

162 165

305 340

162 700

162 700

-0,33%

Olivia

224 940

127 523

127 523

219 934

122 599

122 599

4,02%

Cała Ty

193 500

124 611

124 611

233 000

120 217

120 217

3,66%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Olivia” na plusie. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl