Tylko 11 proc. konsumentów płaci za media w sieci
Zaledwie 11 proc. konsumentów płaci za treści medialne umieszczanew internecie.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję YouGov nazlecenie firmy KPMG. Jednocześnie spośród 89 proc. respondentów,którzy nie płacą za tego typu treści, tylko 11 proc. rozważa takąmożliwość w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy.
28 proc. konsumentów przyznało, że w czasach kryzysu zredukowałoswoje wydatki na tradycyjne gazety i czasopisma, zamiast tegokierując się do darmowych źródeł w internecie. Koniec recesji wcalenie będzie oznaczał powrotu do wcześniejszych nawyków, gdyżdeklaruje to tylko 3 proc. badanych z tej grupy.
Z kolei spośród respondentów, którzy płacą za treści medialneonline, 21 proc. płaci za oglądanie telewizji w sieci, 19 proc. zafilmy w trybie on-demand, 17 proc. za muzykę, a jedynie 7 proc. zadostęp do internetowych wersji gazet i czasopism.
źródło: New Media Age
Dołącz do dyskusji: Tylko 11 proc. konsumentów płaci za media w sieci