„Twój wybór piękna” w kampanii Ceramiki Paradyż
Pod hasłem „Twój wybór piękna” rusza kampania reklamowa Ceramiki Paradyż. Akcję – obejmującą najważniejsze media – przygotowały agencje Red8 i Genero oraz domy mediowe MPG i Media Contacts.
Startująca 12 lipca kampania reklamowa Ceramiki Paradyż podkreśla, jak świetne efekty w zakresie aranżacji wnętrz dają produkty tej firmy. Przekaz pod hasłem „Twój wybór piękna” zwraca również uwagę na aktywną rolę konsumentów w wyborze konkretnych towarów i rozwiązań.
Nową koncepcję pozycjonowania, strategię komunikacji i elementy kreacji reklamowej Ceramiki Paradyż przygotowała agencja Red8, która wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego firmy, pokonując dwie inne agencje. Red8 będzie też koordynowała komunikację tego przedsiębiorstwa na innych rynkach europejskich, m.in. w krajach nadbałtyckich, na Ukrainie, Białorusi i w Rosji.
W Polsce działania reklamowe Ceramiki Paradyż będą prowadzone do końca września w telewizji (billboardy sponsorskie), prasie („Cztery Kąty”, „M jak Mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Dom i Wnętrze”, „Moje Mieszkanie”, „Twój Styl”, „Viva”, „Olivia”), internecie (m.in. akcje na portalach społecznościowych), punktach sprzedaży (m.in. nowe ekspozytory) oraz na outdoorze (billboardy). Za planowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie odpowiada agencja Genero, a planowaniem i zakupem pozostałych mediów zajmują się domy mediowe MPG i Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: „Twój wybór piękna” w kampanii Ceramiki Paradyż
http://swiatceramiki.blogspot.com