'Twój program pielęgnacyjny na wiosnę'
Agencja Saatchi & Saatchi X przygotowała dla firmy Procter & Gamble akcję promocyjną w sieci sklepów Real.
Kampania, która obejmuje wszystkie 49 sklepów sieci prowadzona jest pod hasłem „Twój program pielęgnacyjny na wiosnę”. W ramach akcji każda klientka, która kupi 2 produkty promocyjne odbiera nagrodę gwarantowaną.
Akcja została podzielona na 4 moduły tematyczne odbywające się w tym samym czasie: „Zdrowe włosy” związany z markami Wella, Pantene, Londa, Head & Shoulders i Herbal Essences, „Piękny uśmiech”, w którego skład wchodzą brandy Oral B i Blend-a-Med, „Ochrona skóry” promujący sprzedaż produktów marki Olay i Gilette oraz „Codzienna higiena” związany z produktami Discreet, Always, Naturella.
Podczas trwania kampanii w ciągu 6 weekendów w sklepach Real będą obecne wyszkolone konsultantki doradzające klientkom jak dbać o włosy oraz ciało wiosną i wręczające ulotki z tekstami edukacyjnymi.
Akcja będzie promowana poprzez materiały POS. Informacje na jej temat znajdą się także w gazetce Real.
Dołącz do dyskusji: 'Twój program pielęgnacyjny na wiosnę'