TVP chce mierzyć swoje treści w internecie
Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która będzie przez rok dostarczać jej dane z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie.
Wybrana w przetargu Telewizji Polskiej firma będzie dostarczać dane z ciągłego pomiaru korzystania z internetu realizowanego na panelu liczącym co najmniej 8 tysięcy panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy internautów tj. osób w wieku 7-75 lat posiadających dostęp do internetu na terenie całego kraju.
Dane te będą uwzględniać wyniki witryn i aplikacji mobilnych pochodzące wyłącznie od panelistów, jak i dane dla witryn, aplikacji mobilnych i playerów pochodzące od panelistów po uzupełnieniu o dane site-centric.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Badanie obejmie przeglądanie treści stron www, korzystanie z aplikacji oraz oglądanie materiałów wideo na Platformach: PC i mobile tj. na telefonach i tabletach. Wyniki pochodzące z panelu zostaną uzupełnione danymi site-centric (dane site-centric to informacje zbierane przez skrypty w trakcie realizowania badania na stronach www, w aplikacjach oraz w playerach i pochodne tych danych przetworzone przez algorytmy badania.
W ramach badania internetu dostarczane muszą być takie dane, jak: liczba osób, która w wybranym okresie czasu odwiedziła daną stronę www,aplikację lub miała kontakt z treściami strumieniowymi; rankingi grup właścicielskich i poszczególnych wydawców, dane socjodemograficzne na temat odbiorców mediów, takie jak: wiek (możliwość generowania własnych przedziałów wiekowych), płeć, wykształcenie, status zawodowy, dochód netto, wielkość miejscowości zamieszkania etc.; odsłony danej strony www, aplikacji; odtworzenia treści strumieniowych; czas spędzony na danej witrynie www, w aplikacji; czas odtwarzania treści strumieniowych; wskaźniki (co najmniej): ATS, ATV, AMR, AMR %, Affinity Index,współoglądalność.
Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 16 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: TVP chce mierzyć swoje treści w internecie