TVP 1: „Ojciec Mateusz” nadal bezkonkurencyjny
Czwarty sezon serialu „Ojciec Mateusz”ogląda w TVP 1 - 4,2 mln widzów. Stacja w trakcie emisji produkcji jest zdecydowanym liderem rynku.
„Ojciec Mateusz” gwarantuje Jedynce w czwartkowe wieczory 27,73 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,67 proc. udziału w grupie 16-49. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 3,1 mln widzów i 20,46 proc. udziału w grupie 4+.
Dużą widownią cieszą się także powtórki emitowane w niedzielne popołudnia – śledzi je 2,96 mln osób (28,39 proc. udziału w grupie 4+) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
data | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
09-09-2010 | 4301308 | 28,21% | 22,47% |
16-09-2010 | 3930409 | 26,62% | 21,87% |
23-09-2010 | 4359984 | 28,30% | 23,63% |
średnio | 4197825 | 27,73% | 22,65% |
Średnio 2009 | 3105471 | 20,46% | 19,11% |
TVP 1 jest w trakcie emisji produkcji liderem rynku. Druga pozycja z 2,5 mln widzów przypada TVN, która pokazuje między innymi „W11 – wydział śledczy”. Na kolejnych miejscach TVP 2 oraz Polsat.
stacja | AMR | SHR % |
TVP1 | 4197825 | 27,73% |
TVN | 2517092 | 16,62% |
TVP2 | 2464736 | 16,28% |
POLSAT | 1682193 | 11,11% |
Serial bardzo chętnie oglądają osoby powyżej 60 roku życia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Blisko 55 proc. osób śledzących 'Ojca Mateusza” legitymizuje się wykształceniem podstawowym.
Ojciec Mateusz | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 39,58% | 82 |
Kobiety | 60,42% | 117 | |
Wiek | 4-9 | 1,67% | 28 |
10-15 | 3,59% | 51 | |
16 - 19 | 2,18% | 38 | |
20 - 24 | 3,06% | 37 | |
25 - 29 | 3,83% | 43 | |
30 - 34 | 4,34% | 53 | |
35 - 39 | 6,75% | 95 | |
40 - 44 | 5,31% | 82 | |
45 - 49 | 9,87% | 139 | |
50 - 54 | 10,64% | 129 | |
55 - 59 | 10,35% | 137 | |
60+ | 38,40% | 197 | |
Wlk. miasta | Wieś | 44,63% | 115 |
< 50 tys. | 23,61% | 98 | |
50-100 tys. | 9,68% | 113 | |
100-200 tys. | 5,67% | 71 | |
> 200 tys. | 16,40% | 80 | |
Zawód | Top management | 5,32% | 69 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,00% | 83 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,02% | 89 | |
Emeryci | 46,37% | 186 | |
Inni | 18,30% | 56 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 54,89% | 119 |
Średnie | 28,11% | 95 | |
Wyższe | 11,74% | 103 | |
Inne | 5,26% | 40 |
TVP 1 rozpoczęła już zdjęcie do piątego i szóstego sezonu serialu. Nowe odcinki pojawią się na antenie Jedynki wiosną i jesienią przyszłego roku. Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Baltmedia, będąca częścią ATM Grupy.
Dołącz do dyskusji: TVP 1: „Ojciec Mateusz” nadal bezkonkurencyjny